Amennyiben meg szeretnéd ismerni az elektronikus hitelesség és a hiteles digitális információ fogalomrendszeréhez kapcsolódó elméleti és gyakorlati tudnivalókat, akkor jó helyen jársz.

A képzésen elsajátítod a különböző aláírási formák gyakorlati elkészítését és a tanúsítványok ellenőrzését. Az informatika és az internet elterjedésével egyre nagyobb szerepet kap az elektronikus ügyintézés a közigazgatásban és az üzleti életben is. A képzés során megismered az elektronikus aláíráson alapuló rendszerek működését, szó lesz a hiteles és nem hiteles információk megkülönböztetéséről, a digitális tanúsítványokról.

Az E-hitelesség / E-aláírás képzést elsősorban az elektronikus ügyintézésben érintett vezetők, gazdasági és folyamatszervező szakemberek, valamint az elektronikus aláírás technológia iránt érdeklődők számára ajánljuk.

Az E-hitelesség / E-aláírás képzés az ECDL vizsgarendszer szabadon választható tananyagegysége, ezért a képzés végén ECDL vizsgát tehetsz!

A képzés díja
34.900 Ft
Központi elérhetőségeink
1139 Budapest Frangepán utca 3.
Telefon: 06-1-4500-110,
Telefon: 06-1-3399-335,
 

E-hitelesség / E-aláírás induló tanfolyamok

2019.07.22. - 2019.07.24.Intenzív

Oktatási napok, időpontok hétfő, kedd, szerda
09:00 - 15:00
Időtartam 1 hét
(20 óra)
Előleg 10.000 Ft
Részletfizetés -
Vizsgadíj -

Neked ajánljuk még

ECDL Start tanfolyam

ECDL Start tanfolyam

Az ECDL Start tanfolyamunk azok számára jött létre, akik nem szeretnének egyből komolyabb képzésen részt venni,

ECDL tanfolyam

ECDL tanfolyam

Ez az a papír, melyet Európa-szerte minden munkáltató ismer, mert egységesített követelményrendszer alapján hozták létre,

IT-biztonság

IT-biztonság

Biztonság mindenek előtt! Az információs rendszerek és a globális hálózatok elterjedésével, kiterjedésével a tárolt adatok,

E-hitelesség / E-aláírás alapadatai

A tanfolyam alapadatai

  • Képzés pontos megnevezése: E-hitelesség / E-aláírás
  • Nyilvántartásba vételi szám: E-000069/2013/D001
  • Tanfolyam díja: 34.900 Ft (áfamentes)
  • Tanfolyam óraszáma: 20 óra
  • Tanfolyam végét igazoló dokumentum: tanúsítvány
  • Tanfolyam helyszíne: 1139 Budapest, Frangepán utca 3.

A tanfolyam megkezdésének feltételei

  • Iskolai végzettség: nem feltétel
  • Szakmai végzettség: nem feltétel
  • Szükséges előismeretek: készségszintű operációs rendszer (pl. Windows), szövegszerkesztő program (pl. Word) ismerete
Kártyás fizetési módok
Részletfizetés

A tanfolyam képzési díja fizethető egy összegben, két részletben vagy havi KAMATMENTES részletekben is.

Részletek

Kedvezményeink
  • RUANDER KLUB – kedvezmény – 10%
  • Álláskereső – kedvezmény – 20%
  • Csoportos kedvezmény – 15%
  • Diákkedvezmény – 10%
  • Kismama kedvezmény – 20%

E-hitelesség / E-aláírás címszavakban

  • Információ és információs társadalom
  • Az elektronikus aláírás az Európai Információs Társadalomban
  • Publikus Kulcsú Infrastruktúra
  • Digitális tanúsítványok
  • Az elektronikus aláírások osztályozása és készítése
  • Kormányzati és és hivatali ügyintézés elektronikusan


Mire leszel képes?

A tanfolyamnak köszönhetően megismered:

  • az információ fontosságát,
  • a hiteles és nem hiteles információ közti különbséget,
  • az elektronikus aláírás jogi szabályozását,
  • az elektronikus aláírás működését,
  • a PKI elemeit,
  • a digitális tanúsítványok használatát,
  • az elektronikus aláírások készítését,
  • a kormányzati és hivatali ügyintézés elektronikus formáját.

Kinek ajánljuk?

E-hitelesség / E-aláírásunkat neked ajánljuk, ha:

ha szeretnél kormányzati és hivatali ügyintézést elektronikusan intézni.

E-hitelesség / E-aláírás részletes tematika

1. Információ és Információs Társadalom

  • Az információ fontossága
    • Az információ fogalomrendszerének megértése
    • Az információ szerepének megértése napjaink társadalmában
    • Információforrások beazonosítása a Digitális Univerzumban
  • Hiteles és nem hiteles információ
    • A biztonsági követelmények és a hitelesség beazonosítása
    • A hitelesség fogalomrendszerének megértése
    • A hiteles információ szükségességének megértése

2. Az elektronikus aláírás az Európai Információs Társadalomban

  • Az elektronikus aláírás fogalomrendszere
    • Az elektronikus aláírás fogalom-rendszerének megértése
  • Az EU céljai és az elektronikus aláírás jogi szabályozásának helyzete
    • Az eEurope európai programok beazonosítása és ezek nemzeti következményei
    • A fontosabb európai uniós elektronikus aláírási jogszabályok beazonosítása
    • A nemzeti elektronikus aláírási jogszabályi háttér beazonosítása
  • Az elektronikus aláírás működése
    • A digitális és nem digitális aláírások megkülönböztetése
    • A digitális aláírási séma beazonosítása

3. Publikus Kulcsú Infrastruktúra, PKI

  • A PKI elemei
    • A PKI rendszerek felépítésének leírása
    • A PKI elemek beazonosítása (CA, RA, TSA CLR, OCSP…)

4. Digitális tanúsítványok

  • A tanúsítványok fogalmi rendszere
    • A tanúsítvány fogalmának megértése
    • Eltérő típusú tanúsítványok megkülönböztetése
    • A tanúsítványok struktúrájának és hierarchiájának megértése
  • A tanúsítványok használata
    • Tanúsítványok igénylése
    • Tanúsítványok telepítése
    • A tanúsítvány-kezelő segédprogramok használata
  • Digitális tanúsítványok a mai rendszerekben
    • A tanúsítvány-tárolók beazonosítása az operációs rendszerekben
    • Személyes tanúsítványok és adataik kiválasztása, használata és ellenőrzése
  • Visszavonási listák, a visszavonási állapot ellenőrzése
    • A visszavonási listák funkciói használata
    • A visszavonási listák megkeresése a szolgáltatók web-oldalain
    • Az on-line tanúsítvány állapot szolgáltatási protokoll megértése és használata

5. Az elektronikus aláírások osztályozása és készítése

  • Az elektronikus aláírások osztályozása
    • Az egyszeres és a többszörös aláírások megkülönböztetése
    • Az alapszintű standardizált aláírások tulajdonságainak beazonosítása – ideértve a normál, időbélyegzett és archív aláírásokat
    • A normál, fokozott biztonságú és minősített aláírások jogi státuszának beazonosítása
  • Elektronikus aláírások készítése
    • Az aláírás-létrehozó programok típusainak és funkcióinak megkülönböztetése
    • Az Aláírási Politika fontosabb jellemzőinek beazonosítása
    • Aláírási Politika példák beazonosítása, ideértve a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletének példáját
    • Aláírás készítése a gyakorlatban szövegszerkesztő segítségével
    • Aláírás készítése a gyakorlatban táblázatkezelő segítségével

6. Kormányzati és hivatali ügyintézés elektronikusan

  • Az elektronikus aláírás és a kormányzás kapcsolata
    • Az európai eKormányzati funkciók beazonosítása
    • Az elektronikus aláírások használata az európai eKormányzati funkciókban
  • Elektronikus aláírás és internet banking
    • A hitelesség szükségességének megértése internetes vásárláskor
    • Az elektronikus aláírás fontosságának megértése internet-banking esetében
  • e-adózás és e-számla
    • Az elektronikus adózás főbb funkcióinak és előnyeinek beazonosítása
    • Az e-számla üzleti használatának megértése, a nemzeti szabályozásával együtt

A tanfolyamokat indítani a fentebb kiírt tervezett időpontokban megfelelő létszám esetén tudjuk, ennek hiányában a tervezett kezdési időpontot későbbi kezdésre módosítjuk.

Miért gyere hozzánk

Elmesélem, hogy miért jó nálunk tanulni

  • Türelmes, szakképzett oktatók

    Nem csak az oktatásban nagy tapasztalattal rendelkező tanároktól tanulhatsz, de a szakmájukban is kiváló szakemberek is, így naprakész tudással rendelkeznek az adott témakörökben.

  • Innovatív oktatás

    Sok iparágról elmondhatjuk, hogy gyorsan fejlődik, de a leggyorsabban az informatika. A Ruandernél ezért különös figyelmet fordítunk arra, hogy oktatóinktól a lehető legfrissebb, és legmagasabb minőségű tudást sajátíthasd el.

  • Profi eszközök

    Minden egyes tantermünkben modern eszközökkel találkozhatsz, amelyek teljes mértékig megfelelnek a kor követelményeinek. Továbbá a termek légkondicionáltak és minden tanulást segítő eszközzel felszereltek.

Gyakori kérdések a tanfolyammal kapcsolatban

  • Meddig lehet jelentkezni az adott tanfolyami időpontra?

    Az indulás előtt legkésőbb 1 héttel várjuk a jelentkezéseket. De ha sikerült eldöntened, hogy szeretnél részt venni a képzésen, akkor célszerű minél hamarabb leadni a jelentkezésed, mert előfordulhat, hogy betelik a csoport létszáma.

  • Mi történik, ha nem tudok részt venni egy órán? Hogyan tudom pótolni?

    Amennyiben van más futó tanfolyamunk, akkor ott pótolhatod, vagy az oktató elküldi mit vettek azon a napon, amikor nem voltál.

  • Van lehetőség részletfizetésre?

    Természetesen van lehetőség részletfizetésre. A mértéke az időbeosztástól függ. 1 hónapnál hosszabb tanfolyamoknál havi kamatmentes részletfizetésre van lehetőség.

  • Kapunk-e jegyzetet, tankönyvet?

    Elektronikusan letölthető jegyzeteket fogsz kapni. Ehhez a hozzáférést az első oktatási napon kapod meg. A jegyzetek díja benne van a képzés díjában.

  • Hogyan kell fizetni a részleteket?

    A havi részleteket minden hónap végig kell befizetni. Ezt megteheted az ügyfélszolgálatunkon készpénzben vagy bankkártyával, de ha szeretnéd, akkor választhatod az átutalást is.

  • Mennyire gyakorlatias a képzés?

    Gyakorlatorientált képzéseket tartunk, így könnyen el tudod sajátítani az ismereteket. Otthoni gyakorlás is ajánlott.

Itt vagyunk

Az Árpád-híd közelében vagyunk. Itt áll meg a 3-as metró, az 1-es villamos, illetve az alábbi buszok is: 26-os, 32-es, 34-es, 106-os. Az utcán parkolásra is van lehetőség, melynek a díja 175 Ft/óra.

Tanfolyam helyszíne

  • Címünk
    1139 Budapest,
    Frangepán utca 3. (1. emelet)
  • Ügyfélfogadás, beiratkozás
    H-Cs: 09:00-18:00
    Péntek: 09:00-16:00
    Szombat: 09:00-12:00
  • Telefonszámunk
    06-70-604-2060
    06-1-4500-110
  • E-mail címünk

Útvonal megtervezése

Útvonal

Add meg az indulási helyed és az utazási módot, majd nyomd meg az "Útvonal tervezés" gombot, hogy megtervezzük Neked az idejutást.