iPHONE fejlesztői tanfolyam

Jelenleg nincs meghirdetett időpont, érdeklődjön
120.000 Ft

Más időpont érdekelne Kérdésem lenne a képzésről

iPHONE fejlesztői tanfolyam rövid jellemző leírása

Néhány év alatt észrevétlenül vált életünk meghatározó részévé. Kezdetben furcsa volt, újszerű, de valahogy mégsem idegen. A stabil háttér, a felhasználók szeretete és a hihetetlen lehetőségek biztosították időtállóságát és növekedését. Az évek alatt egyre nagyobb tudásra tett szert és egyre több feladat elvégzésére vált képessé. Legyen az egy dokumentum megszerkesztése, egy fotó elkészítése és feldolgozása, vagy akár egy fantasztikus 3D-s játék. Az iPHONE forradalmasította a telefonok, pda-k és kézikonzolok világát.

Most itt a lehetőség, hogy te is létrehozz valamit, ami sok ezer, talán millió ember életét teszi könnyebbé, vagy szórakoztatóbbá!

Tanuld meg tanfolyamunkon az iOS app programozás alapjait olyan oktatóktól, akik maguk is naponta alkotnak valami újat az APPLE ikonikus készülékeire!

A képzés során a résztvevők megismerkednek az iOS és az iPhone, iPAD lehetőségeivel, elkészítik első, önálló programjukat a platformra, valamint megismerkednek az APPSTORE működésével.


Előfeltétel: Jártasság valamilyen Objektum Orientált programnyelv használatában

*További információ az akcióról intézményünkben kérhető!

A képzés szakmai partnere:

NavigationInfo Kft.

Tanfolyam adatai

Nyilvántartásba vételi szám:
E-000069/2013/D007
Tanfolyam díja:
120.000 Ft (áfamentes)
Tanfolyam vizsgadíja:
0 Ft
Tanfolyam óraszáma:
40 óra
Tanfolyam végét igazoló dokumentum:
tanúsítvány
Tanfolyam helyszíne:
1139 Budapest, Frangepán utca 3.

A tanfolyam megkezdésének feltételei:

Iskolai végzettség:
nem feltétel
Szakmai végzettség:
nem feltétel
Szükséges előismeretek:
OOP programozási alapismeretek;
ajánljuk Programozás alapjai vagy C++ vagy C# tanfolyamunkat

Tantermeink képekben

Tanterem 1
Tanterem 2
Tanterem 3
Tanterem 4
Tanterem 5
Tanterem 6

iPHONE fejlesztői tanfolyam tematika

iPhone mobil alkalmazás fejlesztés

A tanfolyam során egy komplexebb IPhone alkalmazás fejlesztését fogjuk végigvezetni, így a végére mindenki megismerheti egy ilyen app készítésének teljes folyamatát.

OBJECTIVE-C ALAPJAI

Az Objective-C egy objektumorientált programozási nyelv, ennek a használatával fogunk iOS alkalmazásokat fejleszteni. A következő részeit fogjuk alaposabban tanulmányozni, hogy gond nélkül képes legyél a jövőben önállóan elkészíteni egy iOS alkalmazást:
  • Osztályok, objektumok és metódusok
  • Objektum tulajdonságok
  • Üzenetküldés objektumok között
  • Alapvető osztályok: string-ek, tömbök

XCODE 4

XCode az a fejlesztői környezet (IDE), melyben a fejlesztést fogjuk végezni. Meg fogjuk tanulni, hogy hogyan lehet:
  • iOS projekteket létrehozni és karbantartani az XCode-ban
  • Egyszerűen kialakítani kezelő felületet az app-od számára
  • Az XCode hibakereső (debugger) használatát

COCOA TOUCH

A Cocoa Touch egy objektum gyűjtemény, mely az iOS app-ok létrehozását segíti elő számunkra. Rendkívül fontos megérteni a működését ahhoz, hogy teljes értékű iOS fejlesztővé válhasson valaki, így kiemelt szerepet fog kapni a tanulmányozása a tanfolyam során. A következőkre fogunk fókuszálni:
  • A Cocoa Touch keretrendszer alapvető osztályainak használata
  • Az MVC (model-view-controller) elv hatékony megvalósítása
  • Delegate-ek használata
  • Figyelmeztetések kezelése (feliratkozás, kiváltás)

VIEW-K ÉS VIEW CONTROLLEREK

Egy "view"(nézet) az app-od felhasználói felületét jelenti, azon minden dinamikus tevékenységet a "view controller"(nézet vezérlő) kezel. Ezek megértése feltétlenül szükséges a helyes MVC szemléletben történő fejlesztéshez. A következő pontokra fogunk kitérni:
  • Nézetek létrehozása a Storyboard eszköz segítségével
  • Nézetek és nézet vezérlők összekapcsolása
  • Tvékenységek definiálása, kapcsolat a vezérlő eseményeivel (például reagálás egy gombnyomásra)

TABLE VIEW-EK

Igen gyakori, hogy egy iOS alkalmazás táblázatosan kell, hogy kezeljen adatokat. Éppen ezért az oszlopok és rekordok hatékony kezeléséhez az Apple biztosít egy előre elkészített elemet, ezt fogjuk megismerni ebben a fejezetben.
  • Adatforrások létrehozása, táblák adattal feltöltése
  • Műveletek a táblázatokkal

NAVIGÁCIÓS ELEMEK

Számos beépített navigációs objektumot is tartalmaz a keretrendszer, ezek segítségével gyorsan, könnyen kezelhetővé varázsolható az alkalmazásunk. Ezek közül a legfontosabbak, melyekkel találkozni fogsz:
  • Navigation controller
  • Tab bar controller
BEVITELI ESZKÖZÖK KEZELÉSE

A virtuális billentyűzet és az érintőképernyő kezelését fogod itt begyakorolni. A főbb pontok:
  • A virtuális billentyűzet konfigurálása
  • A billentyűzet eseményeinek kezelése
  • Gesztusok kezelése

A tanfolyamokat indítani a fentebb kiírt tervezett időpontokban megfelelő létszám esetén tudjuk, ennek hiányában a tervezett kezdési időpontot későbbi kezdésre módosítjuk.