Ezen a komplex online marketing tanfolyamunkon megismered a legújabb hirdetési trendeket, és határozott elképzelésed lesz vállalkozásod új marketing stratégiájáról.
Vegyél részt aktívan a képzésen, gondolkodj célorientáltan, építsd tudásodat a Te vállalkozásod köré!

Első körben megnézzük milyen online megjelenési lehetőségek vannak a vállalkozásod számára, így a nap végére már elképzelésed lesz merre tovább.

A következő napokban az alábbi főbb témakörökről lesz szó:
  • Facebook hirdetések
  • Google Ads hirdetési lehetőségek
  • YouTube videós hirdetések
  • Instagram és Influencer kampányok
  • LinkedIn
  • Google Analytics
  • Hírlevél küldés és adatbázis építés
  • Keresőoptimalizálás (SEO)
  • Webergonómia
  • Blogok szerepe és tartalommarketing
  • Webáruház marketing
A képzés modulonként is elvégezhető, amennyiben már látod, hogy pontosan mire van szükséged, akkor választhatsz 1napos képzéseink közül is.
Már havi
70.000 Ft-tól
Központi elérhetőségeink
1139 Budapest Frangepán utca 3.
Telefon: 06-1-4500-110,
Telefon: 06-1-3399-335,
 

Online Marketing tanfolyam induló tanfolyamok

2019.08.30. - 2019.12.13.Délelőtti

Oktatási napok, időpontok péntek
09:00 - 16:00
Időtartam 5 hónap
(120 óra)
Előleg 10.000 Ft
Részletfizetés 70.000 Ft / hó
Vizsgadíj -

Neked ajánljuk még

Webfejlesztő tanfolyam

Webfejlesztő tanfolyam

Ha eljössz hozzánk a Webfejlesztő képzésre az alábbi modulokat sajátíthatod el:

Webszerkesztő Tanfolyam

Webszerkesztő Tanfolyam

A weboldal készítés alapja, hogy tisztában legyünk a weboldalak felépítésével, elrendezésével és keretrendszerével.Ha ezt a képzést választod,

Online Marketing tanfolyam alapadatai

A tanfolyam alapadatai

  • Képzés pontos megnevezése: Online Marketing tanfolyam
  • Tanfolyam díja: 435.000 Ft helyett 360.000 Ft
  • Tanfolyam óraszáma: 120 óra
  • Tanfolyam helyszíne: 1139 Budapest, Frangepán utca 3.

A tanfolyam megkezdésének feltételei

  • Iskolai végzettség: nem feltétel
  • Szakmai végzettség: nem feltétel
Kártyás fizetési módok
Részletfizetés

A tanfolyam képzési díja fizethető egy összegben, két részletben vagy havi KAMATMENTES részletekben is.

Részletek

Kedvezményeink
  • RUANDER KLUB – kedvezmény – 10%
  • Álláskereső – kedvezmény – 20%
  • Csoportos kedvezmény – 15%
  • Diákkedvezmény – 10%
  • Kismama kedvezmény – 20%

Online Marketing tanfolyam címszavakban

  • Online marketing stratégia - Megjelenési lehetőségek
  • Facebook hirdetések
  • Google Ads hirdetési lehetőségek
  • YouTube videós hirdetések
  • Instagramm és Influencer kampányok
  • LinkedIn
  • Google Analytics
  • Hírlevél küldés és adatbázis építés
  • Keresőoptimalizálás (SEO)
  • Webergonómia
  • Blogok szerepe és tartalommarketing
  • Webáruház marketing

Online Marketing tanfolyam részletes tematika

  • Online hirdetési lehetőségek használata
  • Online marketing stratégia kidolgozása
  • Online hirdetési eszközök rendszerben történő hatékony használata
  • Webergonómia rövid ismertetése
  • Landing page szerepe, hatékonysága
  • „Buyer Pesrona” meghatározása
  • Legújabb online trendek ismerete
  • Facebook oldal létrehozása
  • Facebook egyedi sablon beállítása: borítókép, profilkép, névjegy adatainak beállítása
  • Egyedi posztok készítése
  • Facebook videótár használata
  • Facebook ajánlatok, szavazások használata
  • Facebook események létrehozása, hirdetése
  • Facebook Bolt funkció használata
  • Állásajánlatok Facebook oldal használata, beállítása munkaerő toborzási céllal
  • Facebook Business fiók használata, beállítása
  • Hirdetéskezelői fiók létrehozása, beállítása
  • Célközönségek meghatározása, célzási lehetőségek bemutatása
  • Legalább 18 féle Facebook hirdetés elkészítése:
    Képes, videós, galéria, vászon, Messenger, lead gyűjtő és Instagram hirdetések készítése
  • Állás hirdetések-toborzási kampányok, hirdetések készítése
  • Költségtervezés: hirdetési ráfordítás hatékony elosztása (tippek és tanácsok)
  • Egyéni és hasonmás célközönségek használata, aktivitás alapú célközönség felállítása
  • Kizárások használata
  • Remarketing használata
  • Konverziómérés
  • Facebook Analytics használata
  • Kampányok elemzése
  • Integrálási lehetőségek bemutatása más rendszerekkel, pl.: Webáruház + Facebook összekötés; Hírlevélküldő rendszer (Mailchimp) + Facebook összekötés
  • Facebook chatbot lehetőségeinek a bemutatása
  • Google Ads fiók létrehozása, beállítása
  • Kulcsszókutatás
  • Keresési kampány létrehozása, hirdetések készítése
  • Kulcsszavak optimális használata, tippek és gyakorlati tanácsok
  • Bővítmények típusainak bemutatása: belsőlink-, kiemelő-, strukturált- hívás-, hely- és promóciós bővítmények beállítása
  • Felhasználók kezelése
  • Hirdetések előnézeti funkciója és diagnosztikája
  • Jelentések készítése
  • Költségtervezés: hirdetési ráfordítás hatékony elosztása (tippek és tanácsok)
  • G-mail-es hirdetés készítése
  • DISPLAY kampány létrehozása, célzási lehetőségek bemutatása, hirdetések készítése
  • Konkurens weboldal látogatóira való hirdetési lehetőségek a bemutatása
  • Google Shopping új, termékalapú hirdetés bemutatása
  • Mérési lehetőségek
  • Integrálási lehetőségek bemutatása: Google Ads és Google Analytics összekötése
  • Google Cégem (Google My Business) fiók beállítása, egyedi Google Maps megjelenési lehetőségek bemutatása, helybővítmények használata
  • Költségtervezés: hirdetési ráfordítás hatékony elosztása (tippek és tanácsok)
  • YouTube csatorna létrehozása
  • Videók feltöltése, beállítása
  • Egyedi linkek létrehozása, csatornára feliratkozási lehetőségek bemutatása
  • Nézettségi adatok elemzése
  • YouTube videó előtti, úgynevezett TrueView hirdetések létrehozása
  • Költségtervezés: hirdetési ráfordítás hatékony elosztása (tippek és tanácsok)
  • Hogyan működik az Instagram
  • Fiók létrehozása, beállítása
  • Insta profil és üzleti oldal közötti különbségek
  • Hogyan gyűjts követőtábort
  • Hogyan szerezz vásárlókat az Instagramról
  • Influencer marketing
  • Instagram tippek és technikák
  • Fiók létrehozása, beállítása
  • Üzleti LinkedIn oldal létrehozása, beállítása
  • Mit és hogyan posztolj a Linkedin-en
  • Hogyan használj videókat a LinkedIn-en
  • Kampányok, hirdetések készítése
  • Google Analytics bemutatása
  • Adatok elemzése
  • Kampánycélok beállítása
  • Döntéshozatalhoz szükséges analitikai modulok bemutatása, elemzése,
  • melyek segítenek a döntéshozatalban, hogy melyik csatornán (Google, Hírlevél, Facebook) milyen arányban osszuk el az online marketingre fordított keretösszeget
  • Hírlevél kampányok tervezése
  • Mailchimp hírlevélküldő rendszer regisztrációja, beállítása
  • Az e-mail címek hatékony felhasználása, adatbázisgyűjtési technikák
  • GDPR szabályainak megfelelő űrlapok készítése, felhasználási variációk bemutatása
  • Hatékony és stílusos hírlevelek készítése
  • Elkészített hírlevelek tesztelése, kiküldése
  • Marketing automatizáció bemutatása
  • Mi a Keresőoptimalizálás (SEO)?
  • Miért szükséges ezen technológia használata?
  • Hogyan függ össze a SEO két területe? - Technikai és tartalmi optimalizálás
  • Technikai SEO. Milyen szintaktikai követelményeknek kell megfelelni egy weboldalnak?
    • optimalizált kód
    • szükséges kiegészítő és meta adatok
    • képek típusai, méretezései és szükséges attribútumai
    • URL-ek
    • „egészséges” link struktúra
    • oldaltérkép
  • Tartalmi SEO. Milyen szemantikai feltételeknek kell megfelelnie a tartalomnak?
    • általános harmónia a relevanciában
    • linkek, címek és oldal leírások
    • elégséges szöveg mennyiség
    • kulcsszavak és kifejezések
    • tartalmi tagoltság és jó áttekinthetőség
  • SEO ellenőrzés és támogatás
    • Mi és mire alkalmas a Google Search Console?
    • Google Speed teszt használata, azaz a weboldal betöltődési sebességének a mérése
  • Linképítés szerepe, lehetőségei napjainkban
  • Konkurenciaelemzés
  • SEO ellenőrző használata

Webergonómia

  • Webergonómia szerepe, mobilbarát megjelenés fontossága napjainkban
  • Felhasználóbarát megoldások alkalmazása
  • Képes és videós megjelenítési lehetőségek, tippek és tanácsok
  • Kapcsolati és feliratkozó űrlapok formái és funkciói
  • GDPR szabályok bemutatása

 

Online képszerkesztő program használata

  • Különböző képformátumok, méretek és felhasználási tippek, tanácsok a Social Media felületekre és weboldalakra vonatkozóan
  • Online képszerkesztés
  • Hogyan hass az érzelmekre?
  • Hogyan találj témákat?
  • Hogyan tervezz tartalommarketinget?
  • Blogok szerepe napjainkban
  • A blogokhoz használható optimális tartalomkezelő bemutatása (WordPress)
  • A szövegírás lépései
  • Kulcsszavak megfelelő arányú használata a szövegben
  • Ha kész a szöveg...
  • Hogyan írj a weben, a Facebookon és az Instagrammon?
  • Webáruház bérlés vagy saját webáruház vásárlás?
  • Látogatókból vevőt
  • Hogyan szerezzünk új vevőket és hogyan érjük el a nálunk már vásárolt felhasználókat?
  • Milyen eszközökkel érjük el azokat az érdeklődőket, akik kosárba helyezték a termékünket, de még nem vásároltak?
  • Kosárérték növelő tippek
  • Online marketing tippek és tanácsok (remarketing, konverziómérés stb.)
  • Webáruházak ingyenes és fizetett megjelenési lehetőségek bemutatása (Facebook Bolt, Google Shopping, stb.)
  • Intelligens pop-up-ok, kuponok, hírlevél feliratkozási lehetőségek, ehhez kapcsolódó automatizációs lehetőségek bemutatása
  • 2019.06.06-tól már elérhető a Google Shopping Magyarországon is. Ez a Google új, termékalapú hirdetési megoldása, amely felforgatja a piacot. Ismerd meg Te is!

A tanfolyamokat indítani a fentebb kiírt tervezett időpontokban megfelelő létszám esetén tudjuk, ennek hiányában a tervezett kezdési időpontot későbbi kezdésre módosítjuk.

Miért gyere hozzánk

Elmesélem, hogy miért jó nálunk tanulni

  • Türelmes, szakképzett oktatók

    Nem csak az oktatásban nagy tapasztalattal rendelkező tanároktól tanulhatsz, de a szakmájukban is kiváló szakemberek is, így naprakész tudással rendelkeznek az adott témakörökben.

  • Innovatív oktatás

    Sok iparágról elmondhatjuk, hogy gyorsan fejlődik, de a leggyorsabban az informatika. A Ruandernél ezért különös figyelmet fordítunk arra, hogy oktatóinktól a lehető legfrissebb, és legmagasabb minőségű tudást sajátíthasd el.

  • Profi eszközök

    Minden egyes tantermünkben modern eszközökkel találkozhatsz, amelyek teljes mértékig megfelelnek a kor követelményeinek. Továbbá a termek légkondicionáltak és minden tanulást segítő eszközzel felszereltek.

Gyakori kérdések a tanfolyammal kapcsolatban

  • Meddig lehet jelentkezni az adott tanfolyami időpontra?

    Az indulás előtt legkésőbb 1 héttel várjuk a jelentkezéseket. De ha sikerült eldöntened, hogy szeretnél részt venni a képzésen, akkor célszerű minél hamarabb leadni a jelentkezésed, mert előfordulhat, hogy betelik a csoport létszáma.

  • Mi történik, ha nem tudok részt venni egy órán? Hogyan tudom pótolni?

    Amennyiben van más futó tanfolyamunk, akkor ott pótolhatod, vagy az oktató elküldi mit vettek azon a napon, amikor nem voltál.

  • Van lehetőség részletfizetésre?

    Természetesen van lehetőség részletfizetésre. A mértéke az időbeosztástól függ. 1 hónapnál hosszabb tanfolyamoknál havi kamatmentes részletfizetésre van lehetőség.

  • Kapunk-e jegyzetet, tankönyvet?

    Elektronikusan letölthető jegyzeteket fogsz kapni. Ehhez a hozzáférést az első oktatási napon kapod meg. A jegyzetek díja benne van a képzés díjában.

  • Hogyan kell fizetni a részleteket?

    A havi részleteket minden hónap végig kell befizetni. Ezt megteheted az ügyfélszolgálatunkon készpénzben vagy bankkártyával, de ha szeretnéd, akkor választhatod az átutalást is.

  • Mennyire gyakorlatias a képzés?

    Gyakorlatorientált képzéseket tartunk, így könnyen el tudod sajátítani az ismereteket. Otthoni gyakorlás is ajánlott.

Itt vagyunk

Az Árpád-híd közelében vagyunk. Itt áll meg a 3-as metró, az 1-es villamos, illetve az alábbi buszok is: 26-os, 32-es, 34-es, 106-os. Az utcán parkolásra is van lehetőség, melynek a díja 175 Ft/óra.

Tanfolyam helyszíne

  • Címünk
    1139 Budapest,
    Frangepán utca 3. (1. emelet)
  • Ügyfélfogadás, beiratkozás
    H-Cs: 09:00-18:00
    Péntek: 09:00-16:00
    Szombat: 09:00-12:00
  • Telefonszámunk
    06-70-604-2060
    06-1-4500-110
  • E-mail címünk

Útvonal megtervezése

Útvonal

Add meg az indulási helyed és az utazási módot, majd nyomd meg az "Útvonal tervezés" gombot, hogy megtervezzük Neked az idejutást.