Egy átfogó képzést keresel, amely az alapoktól vezet végig egészen a Visual C#-ban történő szoftverfejlesztésig? Olyan tanfolyamra gondoltál, ahol nem csak a programnyelvet és a fejlesztés technikai hátterét sajátíthatod el, hanem megtanulsz „programozói fejjel”, logikai kapcsolatokban gondolkodni? Ahol nem kell keresgélve, különböző rész-tanfolyamokból összeállítanod a célodhoz vezető utat?
Pontosan erre alkottuk meg a Visual C# szoftverfejlesztő tanfolyamunkat!
A közhiedelemmel ellentétben a programozás tanulása nem csupán egy, vagy több programnyelv elsajátításából áll. Ahhoz, hogy jó programozó váljon belőled, át kell látnod a technológiai környezetet és értened kell a háttérben megbúvó logikai folyamatokat - ehhez pedig magát a gondolkodási módot is el kell sajátítanod.
Tanfolyamunkon modulokra (témakörökre) lebontva ötvöztük a szükséges elméleti háttérismeretet és gyakorlati bemutatást a Te gyakorlati munkáddal. Így a képzés végén egy olyan komplex szakmai tudás birtokában leszel, amellyel stabilan megállod helyed a munkaerő-piacon és amelyet akár az informatika és programozás egyéb területein is kamatoztathatsz.
Már havi
60.000 Ft-tól
Központi elérhetőségeink
1139 Budapest Frangepán utca 3.
Telefon: 06-70-392-3720,
 

Junior Visual C# fejlesztő tanfolyam időpontok

2021.09.20. - 2022.08.29.OnlineEsti

Oktatási napok, időpontok hétfő, szerda
17:00 - 20:15
Időtartam 13 hónap
(364 óra)
Előleg 10.000 Ft
Részletfizetés 60.000 Ft / hó
Vizsgadíj -

2021.09.21. - 2022.08.18.TantermiEsti

Oktatási napok, időpontok kedd, csütörtök
17:00 - 20:15
Időtartam 13 hónap
(364 óra)
Előleg 10.000 Ft
Részletfizetés 60.000 Ft / hó
Vizsgadíj -

2021.09.25. - 2022.10.08.TantermiHétvégi

Oktatási napok, időpontok szombat
09:00 - 16:00
Időtartam 13 hónap
(364 óra)
Előleg 10.000 Ft
Részletfizetés 60.000 Ft / hó
Vizsgadíj -

2021.09.25. - 2022.10.08.OnlineHétvégi

Oktatási napok, időpontok szombat
09:00 - 16:00
Időtartam 13 hónap
(364 óra)
Előleg 10.000 Ft
Részletfizetés 60.000 Ft / hó
Vizsgadíj -

Junior Visual C# fejlesztő tanfolyam alapadatai

A tanfolyam alapadatai

  • Képzés pontos megnevezése: Junior Visual C# fejlesztő tanfolyam
  • Tanfolyam díja: 790.000 Ft
  • Tanfolyam óraszáma: 364 óra
  • Tanfolyam végét igazoló dokumentum: Tanúsítvány
  • Tanfolyam helyszíne: 1139 Budapest, Frangepán utca 3.

A tanfolyam megkezdésének feltételei

  • Iskolai végzettség: nem feltétel
  • Szakmai végzettség: nem feltétel
  • Szükséges előismeretek: magabiztos Windows felhasználói ismeretek
Kártyás fizetési módok
Részletfizetés

A tanfolyam képzési díja fizethető egy összegben, két részletben vagy havi KAMATMENTES részletekben is.

Részletek

Kedvezményeink
  • RUANDER KLUB – kedvezmény – 10%
  • Álláskereső – kedvezmény – 10%
  • Csoportos kedvezmény – 15%
  • Diákkedvezmény – 10%
  • Kismama kedvezmény – 10%

Junior Visual C# fejlesztő tanfolyam moduljai

Junior Visual C# fejlesztő tanfolyam címszavakban

  • Visual C# fejlesztés
  • Szoftverfejlesztés
  • Szoftvertervezés
  • Szoftvertesztelés
  • Verziókezelés

Mire leszel képes?

A tanfolyamnak köszönhetően megismered:

  • A Visual C# alapú alkalmazások fejlesztését;
  • Hogyan láthatod át a szoftverfolyamatot A-Z-ig;
  • A szoftver tervezését UML segítségével;
  • Milyen módokon tudod a szoftvert tesztelni manuálisan és automatizáltan;
  • Hogyan kell kezelni a verziókezelő rendszereket;
  • Hogyan kell SQL nyelven lekérdezéseket írni és adatbázis-kezelő programokat fejleszteni.

Kinek ajánljuk?

Junior Visual C# fejlesztő tanfolyamunkat neked ajánljuk, ha:

  • Szeretnél elmélyülni a szoftverfejlesztésben C# alapokon;
  • Szeretnéd nem csak tudni, hanem érteni is a folyamat hátterét;
  • Régóta vonz a szoftverfejlesztői szakmaterület;
  • Érdeklődsz a számítógép vezérlése és annak a háttere iránt.

  • Neked ajánljuk még

    Python programozó tanfolyam

    Python programozó tanfolyam

    A Python programnyelv egy viszonylag fiatal, de rendkívül dinamikusan fejlődő programozási nyelv: rugalmas keretrendszere,

    Junior Java Backend fejlesztő tanfolyam

    Junior Java Backend fejlesztő tanfolyam

    Erre a tanfolyamra igénybe veheted az akár 0%-os Képzési Hitelt! A Képzési Hitelről bővebben: ITT olvashatsz.A programozás,

    Junior Visual C# fejlesztő tanfolyam részletes tematika

    Tanfolyamunkat modulárisan építettük fel, így a képzés végére egy komplex, önállóan használható szakmai tudásanyag birtokában leszel.

    Infokommunikációs technológiák

    Az első modul egy kis hardveres és szoftveres bemelegítés. Talán elsőre úgy tűnik, hogy a mai fejlesztési technológiák mellett egy szoftverfejlesztőnek ezekre nem lesz szüksége, de gondoljunk csak bele példaként: hosszú hónapok fejlesztése után mihez kezdünk, ha olyan erőforrásigényű programot hoztunk létre, amelyet alig lehet hardverrel kiszolgálni.

    -          Számítógép hardveres felépítése

    -          Az alapvető hardverek működése

    -          Perifériák és azok kezelhetősége

    -          Alapvető matematikai ismeretek

    -          Matematikai logika

    -          Operációs rendszer ismeretek

    • Windows operációs rendszer alapvető kezelése
    • Windows eszközeinek ismerete a szoftverfejlesztéshez kapcsolódóan (Eseménynapló, Időzítők, Teljesítmény mérők)
    • Linux operációs rendszer alapvető kezelése
    • Linux operációs rendszer ismerete a szoftverfejlesztéshez kapcsolódóan (Log-ok elérése, CRON időzítés, performance counter-ek)

    -          Virtualizációs technológiák

    • Gépek virtualizációja
    • Programok és környezetek virtualizációja

    Hálózati ismeretek

    A hálózatok felhasználói szintű ismerete elengedhetetlen, hogy később hálózati alkalmazásokat, multiplayer játékokat, vagy akár megfelelően felépített weboldalakat tudjunk készíteni. Mindezt természetesen saját, szoftverfejlesztői szempontunkból is megvizsgáljuk.

    -          Hálózatok alapjai

    -          Hálózatok csoportosítása

    • Kiterjedés alapján
    • Topológia alapján
    • Kapcsolat típusa alapján

    -          Hálózatok rétegződése

    • OSI (Open Systems Interconnection) modell megismerése
      • A 7 réteg áttekintése
      • A rétegek szerepe és a hálózat elméleti működése
      • A rendszer részletességéből adódó gyakorlati problémák
    • TCP/IP (Transaction Control Protocol / Internet Protocol) modell megismerése
      • A 4 réteg áttekintése
      • Az OSI rétegek átvezetése TCP/IP modellbe

    -          Hálózati eszközök

    • Passzív hálózati eszközök
    • Aktív hálózati eszközök

    -          Hálózatok egy szoftverfejlesztő szemével

    • Meddig érdekes a hálózat működése a szoftverfejlesztési oldalról
      • Mi az a Net socket és hogyan tudjuk alkalmazni később
    • Felhasználási módok és lehetőségek

    Programozási alapismeretek

    Itt már belecsapunk a programozás rejtelmeibe! Ebben a modulban megismerjük az alapvető fogalmakat, elemeket és tételeket, valamint elkezdjük ezeket „programozói szemszögből” vizsgálni. Ez a gondolkodásmód szükséges ahhoz, hogy később nagy méretű, összetett alkalmazásokat is minőségi szinten tudjunk készíteni.

    -          Programozás történelme

    -          Programnyelv generációk

    -          Programnyelv fogalma, csoportosíthatósága

    -          Programozás alapfogalmai

    • Adatok tárolása programban
    • Adatszerkezetek
      • Adatszerkezetek csoportosítása
    • Típusok
      • Típus fogalma
      • Programozási nyelvek típusossága
      • Alapvető adattípusok
    • Vezérlési szerkezetek
      • Elágazások
      • Ciklusok
    • Operátorok

    -          Algoritmusok fogalma

    -          Alapvető programozási tételek

    • Keresések
    • Rendezések
    • További problémák megoldása

    -          Programozási technikák / paradigmák

    • A legalapvetőbb programozási paradigmák átnézése, tulajdonságaik, előnyeik, hátrányaik ismertetése.

    SQL Alapok

    Megismerjük az adatbázisokat, melyeket minden nagy szoftverrendszer használ az adatok tárolására, szűrésére. Az SQL alapok ismerete kulcsfontosságú későbbi alkalmazásaink kialakításához.

    -          Adatbázisok történelme, fejlődése

    • Mik az adatbázisok
    • Fejlődésük
    • Felhasználásuk kulcspontjai

    -          A különböző adatbázismotorok áttekintése, telepítési lehetőségeik, főbb felhasználási területeik

    -          Relációs adatbázisok alapjai

    • Alapfogalmak
      • Inkonzisztencia
      • Redundancia
    • Elemek
      • Entitások
      • Attribútumok
      • Attribútumok tulajdonságai
    • Normalizálás
      • 1. normálforma
      • 2. normálforma
      • 3. normálforma
      • Boyce-Codd normálforma
    • ER (Entity-Relationship) diagram
      • Létrehozása, értelmezése, szabályai
    • Gyakorlati megvalósítás
      • Adatbázisok
      • Táblák
      • Rekordok
      • Kapcsolatok

    -          Az SQL nyelv alapjai

    • Kifejlődése, fontossága
    • Részegységei
      • DDL (Data Definition Language)
      • DML (Data Manipulation Language)
      • DQL (Data Query Language)
      • DCL (Data Control Language)
    • DDL nyelv részei
      • Az adatbázis szerkezeti felépítése
      • Adatbázis, tábla, nézettábla, esemény indítók létrehozása (CREATE)
      • Adatbázis, tábla, nézettábla, esemény indítók módosítása (ALTER)
      • Adatbázis, tábla, nézettábla, esemény indítók törlése (DROP)
    • DML nyelv részei
      • Az adatbázis adatainak kezelése
      • Adatok beszúrása (INSERT)
      • Adatok módosítása (UPDATE)
      • Adatok törlése (DELETE)
    • DQL nyelv részei
      • Az adatbázis adatainak kiolvasása, megjelenítése
      • Adatbázis szerkezetének megtekintése (SHOW)
      • Adatok lekérdezése táblából, nézettáblából (SELECT)
    • DCL nyelv
      • Az adatbázis jogok kiosztása
      • Adatbázis jogok biztosítása (GRANT)
      • Adatbázis jogok megtagadása (REWOKE)

    -          Komplexebb lekérdezések

    • Egybeágyazott lekérdezések
    • Több táblás lekérdezések (JOIN)

    -          Betekintés a tranzakciós adatbázisok működésébe

    • Tranzakció lényege, működése
    • ACID elvek
    • TCL (Transaction Control Language) nyelv részei
      • Különböző adatbáziskezelők tranzakciókezelésének áttekintése

    Szoftverfejlesztés Visual C# alapokon

    Elérkeztünk a tanfolyam csúcspontjához: elmerülünk a szoftverfejlesztésben, valamint mélyebben megismerkedünk elsődleges referencianyelvünkkel, a C#-pal! A modul végére már használjuk újonnan kialakult gondolkodásmódunkat és a korábbi modulok segítségével komolyabb alkalmazásokat is képesek leszünk lefejleszteni.

    -          .NET keretrendszer alapjai / Keretrendszer alapú nyelvek

    -          A C alapú nyelvek operátorainak megismerése

    • rövidítési lehetőségek

    -          Visual C# primitív típusai

    -          Adattárolás Visual C#-ban

    -          Kommentezési lehetőségek és fontossága

    -          Típus konverziók

    -          Visual Studio megimserése

    • Alapvető felhasználási lehetőségei
    • Felépítési alapjai
    • Solution és Project fogalma

    -          Vezérlési szerkezetek Visual C#-ban

    • Elágazások
    • Ciklusok

    -          Procedurális programozás alapjai

    • Alprogramok működése – vezérlésátadás és visszaadás, paraméterezés oda-vissza
    • Alprogramok formája Visual C#-ban
    • A funkció és a metódus közti különbségek
    • Rekurzió
      • Megvalósítása
      • Felhasználási lehetőségei

    -          A struktúra megismerése

    • Alapvető felépítése
    • Célja, felhasználása

    -          Szöveges fájlkezelés

    • Plain Text állományok kezelése
    • Különböző műveletek megvalósítása
    • Erőforrás felszabadítás lényege
    • Kiíratás szabályai, veszélyei

    -          Szövegfüggvények

    • A Visual C#-ban lévő alapvető szövegkezelő és manipuláló függvények átnézése

    -          CSV fájl kezelése

    -          Állományok kezelése

    • Fájl és mappa műveletek megvalósítása
    • Fájlokra vonatkozó műveletek és fájlokról lekérdezhető adatok
    • Mappákra vonatkozó műveletek és lekérdezhető adatok

    -          Objektum-Orientált Programozás

    • A paradigma alapvetései, céljai
    • Alapvető elemek:
      • Osztály
      • Objektum
      • Névtér
    • Az OOP alapvető 6 kritérium eleme (elmélet):
      • Absztrakció
      • Egységbezárás
      • Adatrejtés
      • Öröklés
      • Polimorfizmus
      • Kód újrafelhasználhatóság
    • Valósvilág modell
      • Felderítés
      • Absztrakció
      • Implementáció
      • Példányosítás

    -          Az OOP Visual C#-ban

    • A Visual C# mint OO nyelv
    • Osztály létrehozásának formája
    • Láthatósági szintek
    • Osztályok alapvető szerkezete:
      • Változó (Field) deklarációk
      • Tulajdonságok
      • Konstruktor, [Destruktor]
        • A Konstruktor Lényege, alapvető feladata, szerkezete, létrehozása
        • A Destruktor alapvető célja, feladata, miért nincs rá szükség C#-ban a legtöbb esetben
          • Összehasonlítás a Garbage Collector-ral
          • Metódusok, Funkciók
            • Logikai csoportosítás lényege
    • Statikusság
      • Statikus osztály
      • Statikus elemek
    • Enum
      • Az Enum alapjai
      • Felhasználása, háttértípusa
    • Típuskikényszerítés
      • Gyenge kikényszerítés
      • Erős kikényszerítés
      • Ellenőrzések
      • String konverziók

    -          A Visual C# alapvető grafikus felületeinek áttekintése (elmélet)

    • Windows Forms
    • WPF
    • UWP
      • XAMARIN

    -          A Windows Forms App megismerése

    • Eseményvezérlés áttekintése
    • Vezérlők áttekintése
    • Vezérlők paramétereinek áttekintése
    • Több ablakos megoldások
      • Modális és nem modális ablakhívások
    • Dinamikus komponensek
      • Futásidőben létrehozott komponensek felhasználása
    • Időzítés
      • A Timer-ek típusai C#-ban

    -          Haladó programozás Visual C#-ban

    • Alprogramok paramétermódosítói
    • Opcionális paraméterek
    • Alprogram túltöltés
    • Speciális adatszerkezetek
    • Típus kibővítések
      • Az Extension-ök működése, felhasználása

    -          Haladó OO programozás 1. rész

    • Öröklődések és hierarchiák
      • Alapvető megvalósítás
      • A paraméteres konstruktorok szabályai
    • Alprogram felülbírásálok
      • Virtual-Override
      • Alprogram eltakarás, new alprogram
      • Összehasonlítás
    • Absztrakt osztály
      • Alapvető feladata, felépítése, szabályai
      • Abstract alprogramok létrehozása
    • Interface
      • Az interface-ek létjogosultsága
        • Az egy ősű OO hierarchia hiányosságai
        • Alapvető felépítése
        • Kialakításának szabályai
        • Az absztrakt osztály ás az interface közti különbségek és hasonlóságok
        • A Visual C# beépített alapvető interface-ei
    • Sealed osztályok és metódusok
      • Lényegük, kialakításuk

    -          A S.O.L.I.D. szabályainak áttekintése, megértése, reprezentálása

    -          Kivételkezelés

    • A kezelés
      • Szabályok, szerkezeti felépítés
      • Újítások Visual C# 6.0-tól
    • A dobás
      • Lényege, feladata
    • Saját kivétel dobása
      • Lényege, feladata

    -          Haladó OO programozás 2. rész

    • Delegáltak
      • Single és Multicast delegáltak
    • Saját események
      • Események kialakításának feladata
        • Események interface-ekkel
        • Események delegáltakkal
        • Események szabályai
    • DLL (Dynamic Link Library) létrehozása
      • DLL-ek lényege, felhasználása
    • GDI (Graphics Device Interface) felhasználása
      • A GDI alapvető eszközei

    -          Generikusság

    • Generikus típusok
      • Generikus megvalósítás alkalmazása
      • Generikus típusok kötései
    • Generikus alprogramok
      • Felhasználási területek

    -          Reflekció bevezetése

    • Mi az a reflekció, hol tudjuk alkalmazni
    • Alapvető reflekciós megoldások

    -          Adatbáziskezelés programból elmélete

    -          Az OO és Relációs modellek illeszthetősége

    -          Visual C# saját adatbáziskezelési lehetőségei

    • Adatbázis szerinti csoportosítás
      • MSSQL
        • Lokális (Service-Based)
        • Szerver
        • MySQL – külső lib használata
    • Programozási oldal szerint
      • Natív SQL-es vezérlés (OO Wrapper)
        • Helyes kiépítés logikája
          • Az OO logika és relációs logika kapcsolata
          • Prioritások a programtervezés és az adatbázistervezés szempontjából.
          • Felépítés logikája és alapvetések
            • Connection string helyes beolvasása
            • Megfelelő elhelyezés
            • DataSet-ek és azok alkalmazása
              • Előnyök és hátrányok elemzése
    • Adatok reprezentációja Windows Forms-al
      • DataGridView
      • ListView
      • Reflekció alkalmazása a feltöltésre adattípusból

    -          A Lambda kifejezések szerkezete

    • Anonymous függvények alkalmazása

    -          A LINQ alapjai

    • LINQ to Objects
    • LINQ to XML
      • Az XML leírónyelv alapjai, szerkezete
      • Objektum szerializáció és deszerializáció XML-lel
    • LINQ to Entities
      • Az adatábziskezelés formája LINQ-val
      • Előnyei és hátrányai

    -          JSON feldolgozása és létrehozása programból

    • JSON felhasználásának előnyei, szükségessége
    • A JSON.NET alkalmazása
    • A JSON leírónyelv megismerése
    • Összehasonlítás az XML leírónyelvvel

    -          Többszálú alkalmazások fejlesztése

    • A többszálúsítás felhasználása
    • Feladatok többszálúsításának hatékonysági számítása
    • Többszálú alkalmazások kialakításának lehetőségei
    • Thread, ThreadPool, Task, stb.
    • PLINQ (Parallel Language Intergrated Query) felhasználása
    • Összehasonlítás a szekvenciális LINQ működésével.

    -          Hálózati erőforrások elérése, használata programból.

    • TCP és UDP alapú hálózati kommunikáció
    • A HTTP protokoll használata (WebClient, HTTPRequest, HTTPListener, stb.)
    • Az alkalmazásréteg egyéb protokolljainak használata:
      • FTP kliens
      • SMTP kliens

    Szoftvertechnológia

    Ebben a modulban tekintjük át, hogyan is néz ki egy szoftverprojekt, miért kell tervezni a szoftvereket és miért fontosak a logikai összefüggések. Megismerjük, milyen módszertanok és modellek állnak rendelkezésünkre ehhez, megtanuljuk modellezni a folyamatokat.

    -          Bevezetés

    -          Történelmi visszatekintés – miért fontos a szoftverek tervezése

    • Szoftverkrízis és annak kialakulásának oka
    • A krízis hatásai

    -          Szoftverprojekt elemei

    • Analízis – követelményfeltárás
    • Tervezés
    • Fejlesztés
    • Tesztelés
    • Követés

    -          Szoftverprojekt költségei

    • Egy szoftverprojekt általános költségvetése

    -          Szoftver, mint termék előállítása

    • Általános alapelvek

    -          Projekt modellezési alapok / technikák

    • Modellek felépítése, modellek alapvetései
    • Alapvető modellek:
      • Vízesés (Waterfall)
      • Evolúciós (Evolutional)
      • Formális (Formal)
    • Iterációs modellek
      • A szoftverprojekt mint körfolyamat
      • Inkrementális fejélesztés (Incremental development)
        • Alapvető megállapításai, szabályai
        • Gyakorlati megvalósítások
          • RAD (Rapid Application Development)
          • Agilis szoftverfejlesztés (Agile development)
            • SCRUM, XP, AM stb.
            • Spirális fejlesztés
              • Alapvető megállapításai, szabályai
              • Gyakorlati megvalósítások
                • Boehm spirál

    -          Tervezés általános elvei

    • A tervezéshez használt szabályok, mérőszámok

    -          Tervezés eszközei

    • Tervezési alapok és kategóriák
      • Adatszerkezet orientált tervezés
      • Adatfolyam orientált tervezés
      • Objektum-orientált tervezés
      • Általános tervezés
    • UML (Unified Modelling Language)
      • Tulajdonságok, előnyök, hátrányok
      • Felhasználási területek
      • Főbb diagramok felépítése és feladata
        • Struktúrát modellező diagramok (UML Structural)
          • Csomag diagram (Package diagram)
          • Osztály diagram (Class diagram)
          • Objektum diagram (Object diagram)
          • Komponens diagram (Component diagram)
          • Telepítési diagram (Deployment diagram)
          • Viselkedést modellező diagramok (UML Behavioral)
            • Használatieset diagram (Use Case diagram)
            • Állapotgép diagram (State Machine diagram)
            • Szekvencia diagram (Sequence diagram)
            • Aktivitás diagram (Activity diagram)
            • Időzítés diagram (Timing diagram)

    -          Sparx Systems - Enterprise Architect használata

    • Az Enterprise Architect általános megismerése
      • Felépítés és nézet
      • Működés
      • Licence-elés
    • Projektek indítása
      • Absztrakciós nézetek használata
      • Diagramok absztrakciós szintekhez rendelése
      • Diagramok készítésének gyakorlata

    -          Szoftverdokumentáció

    • A tervezet dokumentációba öntése
    • Dokumentációk típusai:
      • Felhasználói dokumentáció
      • Fejlesztői dokumentáció
    • Dokumentáció automatizált létrehozása
    • Szoftver csontvázának automatikus generálási lehetősége

    -          Reverse engineering

    • Fordított kódfeldolgozás lehetősége – „ha mégsem minden a tervek szerint ment”

    Verziókezelő és projektvezető eszközök

    Manapság már hatalmas szoftverek készülnek, melyeket hosszú időn keresztül, csapatmunkában fejlesztenek. Megtanuljuk, melyek azok az eszközök, amik segítenek koordinálni ezeket a munkafolyamatokat - akár rövidebb, akár hosszabb munkaidő-távlatokban is.

    -          Verziókezelés lényege, alapjai

    -          Verziókezelő rendszerek típusai, működése

    -          A Git verziókezelő megismerése

    • Felépítése
    • Parancssoros vezérlése (Git Bash)
    • lehetséges GUI kiegészítések (pl.: Git GUI stb.)
    • Beépülő modulok IDE-khez (pl.: Visual Studio Git Extension stb.)

    -          Git alapú verziókezelő rendszerek és szerverek megismerése

    • GitHub
      • Felhasználása, működése
    • Atlassian Bitbucket
      • Felhasználása, működése

    -          SVN megismerése, rövid betekintés

    -          Projektkezelés lényege

    -          A verziókezelés és projektvezetés különbségei és közös pontjai

    • Meddig elég a verziókezelés és mikortól kell projektkezelés?

    -          Microsoft TFS (Team Foundation Services)

    • A projekt és csapatmenedzsment kulcspontjai TFS-ben
    • A rendszer alapvető konfigurálása
    • A TFS Git alapú működésének teljes átnézése

    -          Atlassian JIRA

    • Az ügy és projektmenedzsment JIRA-ban
    • A rendszer alapvető konfigurálása és használata

    Szoftvertesztelés

    A fejlesztési folyamat egyik legfontosabb része, hiszen ha a szoftverünk fut, még közel sem biztos, hogy jól csinálja a dolgát. Olyan eszközöket ismerünk meg, melyek segítségével képesek leszünk kiszűrni a lehető legtöbb anomáliát, a lehető legegyszerűbb módokon - manuálisan és tesztelőprogramokkal is.

    -          Tesztelési alapfogalmak

    • A tesztelés meghatározása
    • A tesztelés szükségessége
    • A tesztelés előnyei és céljai
    • A tesztelés alapelvei
    • Teszttevékenységek
    • A hiba fogalma
    • A hiba típusai

    -          Szoftvertesztelés és szoftverfejlesztés kapcsolata

    • Tesztelés a fejlesztés folyamatában
    • Tesztszintek
    • Teszttípusok

    -          Tesztelői szerepkörök és menedzsment

    • Tesztelő
    • Tesztmenedzser
    • Tesztmenedzsment
    • Tesztterv és tesztstratégia

    -          Teszttechnikák I. (elmélet)

    • Statikus technikák
    • Dinamikus technikák
      • Feketedoboz technikák
      • Fehérdoboz technikák
      • Tapasztalat alapú technikák

    -          Teszttechnikák II. (gyakorlat)

    • Példák
    • Feladatok
    • Esettanulmányok

    -          Tesztautomatizálás

    • Előnyök, hátrányok, alapelvek
    • Manuális és automata tesztelés összehasonlítása
    • Teszteszközök használata
      • Atlassian JIRA
      • Selenium IDE

    A tanfolyamokat indítani a fentebb kiírt tervezett időpontokban megfelelő létszám esetén tudjuk, ennek hiányában a tervezett kezdési időpontot későbbi kezdésre módosítjuk.

    Miért gyere hozzánk

    Elmesélem, hogy miért jó nálunk tanulni

    • Türelmes, szakképzett oktatók

      Nem csak az oktatásban nagy tapasztalattal rendelkező tanároktól tanulhatsz, de a szakmájukban kiváló szakemberek is, így naprakész tudással rendelkeznek az adott témakörökben.

    • Innovatív oktatás

      Sok iparágról elmondhatjuk, hogy gyorsan fejlődik, de a leggyorsabban az informatika. A Ruandernél ezért különös figyelmet fordítunk arra, hogy oktatóinktól a lehető legfrissebb, és legmagasabb minőségű tudást sajátíthasd el.

    • Profi eszközök

      Minden egyes tantermünkben modern eszközökkel találkozhatsz, amelyek teljes mértékig megfelelnek a kor követelményeinek. Továbbá a termek légkondicionáltak és minden tanulást segítő eszközzel felszereltek.

    Gyakori kérdések a tanfolyammal kapcsolatban

    • Meddig lehet jelentkezni az adott tanfolyami időpontra?

      Az indulás előtt legkésőbb 1 héttel várjuk a jelentkezéseket. De ha sikerült eldöntened, hogy szeretnél részt venni a képzésen, akkor célszerű minél hamarabb leadni a jelentkezésed, mert előfordulhat, hogy betelik a csoport létszáma.

    • Mi történik, ha nem tudok részt venni egy órán? Hogyan tudom pótolni?

      Amennyiben van más futó tanfolyamunk, akkor ott pótolhatod, vagy az oktató elküldi mit vettek azon a napon, amikor nem voltál.

    • Van lehetőség részletfizetésre?

      Természetesen van lehetőség részletfizetésre. A mértéke az időbeosztástól függ. 1 hónapnál hosszabb tanfolyamoknál havi kamatmentes részletfizetésre van lehetőség.

    • Kapunk-e jegyzetet, tankönyvet?

      Elektronikusan letölthető jegyzeteket fogsz kapni. Ehhez a hozzáférést az első oktatási napon kapod meg. A jegyzetek díja benne van a képzés díjában.

    • Hogyan kell fizetni a részleteket?

      A havi részleteket minden hónap végig kell befizetni. Ezt megteheted az ügyfélszolgálatunkon készpénzben vagy bankkártyával, de ha szeretnéd, akkor választhatod az átutalást is.

    • Mennyire gyakorlatias a képzés?

      Gyakorlatorientált képzéseket tartunk, így könnyen el tudod sajátítani az ismereteket. Otthoni gyakorlás is ajánlott.

    Itt vagyunk

    Az Árpád-híd közelében vagyunk. Itt áll meg a 3-as metró, az 1-es villamos, illetve az alábbi buszok is: 26-os, 32-es, 34-es, 106-os. Az utcán parkolásra is van lehetőség, melynek a díja 265 Ft/óra.

    Tanfolyam helyszíne

    • Címünk
      1139 Budapest,
      Frangepán utca 3. (1. emelet)

    Ügyfélszolgálat

    • Ügyfélfogadás, beiratkozás
      H-P: 09:00-16:00

    Elérhetőségeink