Noha rengeteg módja létezik mára a mobil alkalmazásfejlesztésnek, vizsgáljuk meg, miért a Xamarin az egyik legjobb, hogy Android, iOS, Windows krossz platform alkalmazásokat készítsünk.

A fejlesztők még annyi év után is vitatják melyik a legjobb megoldás a mobilfejlesztésben. Lehet, hogy nincs erre a kérdésre egyértelmű válasz, mivel sok a pro-kontra érv, valamint a megoldandó feladat is befolyásoló tényező lehet. Ha azonban a fejlesztők .NET-ben akarnak kódolni, akkor a Xamarin alapvetően biztosít minden olyan eszközt, amely segítségével ez már megoldható.
Ez egy keretrendszer egy platformokon átívelő mobil alkalmazás fejlesztéséhez C# segítségével.
A Xamarin azért különbözik más megoldásoktól, mert egyetlen nyelvben C# -ban kódolunk, amely akár három platformon is (Android, iOS és Windows) működik. A Xamarin révén kifejleszthetünk egy mobilalkalmazást, amelynek megjelenése és hangulata teljesen natív. A Xamarinban egy C# kódbázist írunk, amely hozzáfér a natív SDK összes szolgáltatásához. 

Cross-Platform

Mobil, táblagépek és asztali alkalmazásokhoz a Xamarin platformok közötti fejlesztési megoldást kínál.
A mobilalkalmazások létrehozása egyszerű is lehet, az alkalmazás írása és tesztelése, valamint az app store-ba történő beküldés.
Amikor gondolkodunk az Android és iOS alkalmazások felépítéséről, sokan úgy vélik, hogy az anyanyelv, a Objective C, a Swift, Java és Kotlin az egyetlen választás.
A Xamarin lehetővé teszi számunkra, hogy C# nyelven kódoljunk, amely számos platformon működik, ideértve az iOS-t, a Windows-ot és az Android-ot is.
A Xamarin egyesíti a natív platformok képességeit, és számos sajátos tulajdonsággal rendelkezik, amelyek a következők:
  1. Teljes kötés az SDK-khoz: A Xamarin tartalmazza a teljes SDK kötést mind Android, mind iOS rendszeren. A Xamarin típus ellenőrzést biztosít a fejlesztés során. Ez csökkenti a futás idejű hibákat és a jobb minőségű alkalmazásokat.
  2. Objective-C, Java, C és C ++ interop: A Xamarin lehetőséget kínál az Objective-C, Java, C és C++ könyvtárak közvetlen meghívására. Ezzel biztosítva a harmadik fél által létrehozott kódok széles skálájának használatát. Ezzel kihasználhatjuk a meglévő iOS és Android könyvtárakat, amelyek Objective-C, Java vagy C / C++ nyelven vannak írva. Ezenkívül a Xamarin kötéseket is biztosít, amelyek lehetővé teszik a natív Objective-C és a Java könyvtárak hatékony csatolását, deklaratív szintaxis használatával.
  3. Modern felépítés: A Xamarin alkalmazások C# nyelven íródnak. A C# egy modern nyelv, amely jelentős fejlesztéseket tartalmaz. Ez a következőkből áll: * Dinamikus nyelvi szolgáltatások, Funkcionális lehetőségek, mint például * Lambda, * LINQ, Párhuzamos programozási funkciók, * Generikusok, stb…
  4. Lenyűgöző alaposztályok: A Xamarin alkalmazások a .NET BCL-t használják. Osztályok kiterjedt gyűjteménye, amelyek átfogó és korszerűsített funkciókkal rendelkeznek, mint például az erőteljes XML, adatbázis, sorosítás, karakterlánc, IO, hálózati támogatás és még sok más. A meglévő C# kódot össze lehet állítani egy alkalmazásban való felhasználásra, amely több ezer könyvtárhoz biztosít hozzáférést, és lehetővé teszi számunkra.
  5. Modern Integrált Fejlesztési Környezet (IDE): A Xamarin a Visual Studio rendszert használja Windows rendszeren, a Visual Studio for Mac rendszert a MacOS rendszeren és a XML-t. Ezek mind modern IDE-k. Ide tartoznak olyan szolgáltatások, mint a kód automatikus kitöltése, a kifinomult projekt és a megoldáskezelő rendszer, az átfogó projektsablon-könyvtár, az integrált forrásvezérlés és még sok egyéb
  6. Mobil platformok közötti támogatás: A Xamarin kifinomult platformközi támogatást kínál az iOS, az Android és a Windows három fő platformja számára. Az alkalmazás úgy írható, hogy a kódunk akár 90% -át megosszák. A mobil könyvtár egységes API-t kínálnak a megosztott erőforrások eléréséhez mindhárom platformon, mivel csökkenti mind a fejlesztési költségeket, mind pedig a mobil fejlesztők piacra dobásának idejét.
Mi alapvetően a Xamarin?

A Xamarin két kereskedelmi terméket kínál: Xamarin.Android, és a Xamarin.iOS. Mindkettő a Mono-ra épül, a .NET-keretrendszer nyílt forrású verziójára, amely a közzétett .NET ECMA szabványon alapul. A MONO majdnem olyan hosszú, mint maga a .NET keretrendszer, és minden elképzelhető platformon fut, beleértve Linuxot, Unixot, FreeBSD-t és macOS-t.

A Xamarin teljes egészében átalakította az Android és iOS SDK-kat C# -ra, hogy fejlesztést megkönnyítse. Könnyen használhatjuk ugyanazt a kódbázist minden platformon, anélkül, hogy erre extra időt kellene szánnunk megírva a kódokat több különböző nyelvel. A felhasználói felület változatlan marad. A Xamarin külön-külön épül fel mind a platformon, majd azt a megosztott kódbázisnak kell határolnia. A felhasználói felület létrehozásának két módja van. Az első az eredeti natív módszer használata a felhasználói felület létrehozásához. Egy másik lehetőség a Xamarin.Forms használata. Ez felhasználható arra, hogy egyszerre hozza létre a különféle platformok felhasználói felületét, és 100% -os kódmegosztással rendelkezik, ha a natív felhasználói felület technológián keresztül választják meg. Az összes felhasználói felület befejezése után a legnagyobb kihívást jelentő szakasz a felhasználói felület és a kódbázis összekapcsolása. Ez a kapcsolat újra megvalósítható a két kódmegosztási megközelítéssel, amelyek a megosztott projekt és a PCL.

Xamarin előnyei

  1. Gyors alkalmazásfejlesztési ciklus
    A Xamarin alkalmazásfejlesztés legfontosabb része az, hogy az újra felhasználható kódot tartalmazza, amelynek 90% -a újrahasznosítható különböző alkalmazások fejlesztésére. A kódolás a C# nyelven és .Net könyvtárakon alapul. Mivel a fejlesztők az eredeti Xamarin-kódok nagy részét újra felhasználhatják alkalmazások létrehozására különböző platformon keresztül. A különböző operációs rendszerek közötti egyszerűsített kódmegosztásnak köszönhetően a fejlesztők rövidíthetik a termékfejlesztési életciklust.
  2. Natív megoldások
    Bármilyen alkalmazásnál a legfontosabb a natív tervezés. Ekkor lép életbe Xamarin és annak egyedi megközelítése. A Xamarin fő előnye a natív felhasználói felület, a hozzáférés az adott eszköz jellemzőihez, és ami a legfontosabb, a natív teljesítmény. A kód megosztása a különböző platformok között könnyű feladat, amely elősegíti a fejlesztési életciklus lerövidítését.
  3. Megosztott alkalmazás logika
    A natív felhasználói felületen kívül a Xamarin legerősebb tulajdonsága megosztott alkalmazás logikája, ami a leghatékonyabb és leginkább használható platformok közötti fejlesztési eszköz. Az UI-réteg alapját képező alkalmazáslogika, például a bemeneti hitelesítés, a webservice-hívások, az adatbázis-interakciók és a háttérfolyamatok integrációi egyszer vannak megírva C# -ban. A fejlesztők a kód 75% -át megoszthatják a különböző operációs rendszerek között. Időt takarít meg az alkalmazásokba történő felvételhez, és kevesebb esély van a hibákra.
  4. API integráció
    A Xamarin ugyanazokat az API-kat és felhasználói felület-vezérlőket köti össze, amelyeket az iOS, az Android és a Mac alkalmazások létrehozásához használnak a megfelelő platformspecifikus nyelvükön. A Windows fejlesztéséhez a Xamarin a Microsoft Visual Studio segítségével Windows UWP projektet kínál. A kódot megosztják az iOS, az Android és a Windows között a Portable Class Library (PCL) és a megfelelő alkalmazás-architektúra használatával. A Xamarin esetében a támogatás mindig ott van. Ezek az egyedi kötési technológiák lehetővé teszik számunkra, hogy támogatást nyújtsunk az új szolgáltatáshoz, mihelyt bekerülnek az eszköz operációs rendszerébe.

Xamarin mára a mobil multiplatform alkalmazásfejlesztés koronázatlan királyává vált. Ezáltal a tanfolyamunkon Te is elsajátíthatod eme technológiának minden vívmányát, legyél kezdő, vagy fejlesztő, bár C# alapok erősen ajánlott a képzés elkezdéséhez.
Már havi
43.000 Ft-tól
Központi elérhetőségeink
1139 Budapest Frangepán utca 3.
Telefon: 06-1-4500-110,
Telefon: 06-1-3399-335,
 

Mobil fejlesztő tanfolyam induló tanfolyamok

2020.04.24. - 2021.02.19.Délelőtti

Oktatási napok, időpontok péntek
08:15 - 13:00
Időtartam 11 hónap
(240 óra)
Előleg 10.000 Ft
Részletfizetés 43.000 Ft / hó
Vizsgadíj -

2020.04.25. - 2020.11.22.Hétvégi

Oktatási napok, időpontok Kéthetente, , szombat, vasárnap
09:00 - 16:00
Időtartam 8 hónap
(240 óra)
Előleg 10.000 Ft
Részletfizetés 60.000 Ft / hó
Vizsgadíj -

Neked ajánljuk még

Haladó Alkalmazásfejlesztő tanfolyam

Haladó Alkalmazásfejlesztő tanfolyam

A frissen végzett, vagy nem túl nagy tapasztalattal rendelkező szoftverfejlesztők képesek ugyan különböző szoftverek kialakítására,

Szoftverfejlesztő tanfolyam

Szoftverfejlesztő tanfolyam

IT az egész világ! Elmondható, hogy mára a legtöbb céges, illetve magán adatfeldolgozás, tárolás,

Mobil fejlesztő tanfolyam alapadatai

A tanfolyam alapadatai

  • Képzés pontos megnevezése: Mobil fejlesztő tanfolyam
  • Tanfolyam díja: 480.000 Ft
  • Tanfolyam óraszáma: 240 óra
  • Tanfolyam helyszíne: 1139 Budapest, Frangepán utca 3.

A tanfolyam megkezdésének feltételei

  • Iskolai végzettség: nem feltétel
  • Szakmai végzettség: nem feltétel
Kártyás fizetési módok
Részletfizetés

A tanfolyam képzési díja fizethető egy összegben, két részletben vagy havi KAMATMENTES részletekben is.

Részletek

Kedvezményeink
  • RUANDER KLUB – kedvezmény – 10%
  • Álláskereső – kedvezmény – 10%
  • Csoportos kedvezmény – 15%
  • Diákkedvezmény – 10%
  • Kismama kedvezmény – 10%

Mobil fejlesztő tanfolyam részletes tematika

OBJEKTUMORIENTÁLT PROGRAMOZÁS ALAPFOGALMAI
Konstruktor, destruktor fogalma
Láthatósági szintek
Namespace fogalma
Objektumok (Object)
Osztályok, eljárások megvalósítása (Implementation of classes and Methods)
Tulajdonságok, Mezők használata (Use of Properties, and Fields)
HALADÓ OBJEKTUMORIENTÁLT PROGRAMOZÁS
Absztrakt osztályok (abstract classes)
Interfészek (interfaces)
Öröklődés (inheritance)
Eljárás túlterhelés (Method overload)
Általános típus (generikus osztály készítése)
OBJEKTUMORIENTÁLT PROGRAM KÉSZÍTÉSE
Adatszerkezet megvalósítása
Saját osztály készítése
A két osztály kompatibilitásának biztosítása, interfészek megvalósítása
SAJÁT ESEMÉNYEK KÉSZÍTÉSE
Delegáltak megismerése
o Singlecast, Multicast
Event megismerése
Saját események felhasználási területei
DLL (DYNAMIC LINK LIBRARY)
DLL készítése
Használata
Használatának előnyei
LINQ KIFEJEZÉSEK HASZNÁLATA
Megismerkedés a Lambda kifejezésekkel
Linq kifejezések futtatása Lambda kifejezések segítségével
XML nyelv alapjai
Linq to XML használatának megismerése
Objektumorientált programozás alapfogalmai
  • Konstruktor, destruktor fogalma
  • Láthatósági szintek
  • Namespace fogalma
  • Objektumok (Object)
  • Osztályok, eljárások megvalósítása (Implementation of classes and Methods)
  • Tulajdonságok, Mezők használata (Use of Properties, and Fields)
Haladó objektumorientált programozás
  • Absztrakt osztályok (abstract classes)
  • Interfészek (interfaces)
  • Öröklődés (inheritance)
  • Eljárás túlterhelés (Method overload)
  • Általános típus (generikus osztály készítése)
Objektumorientált program készítése
  • Adatszerkezet megvalósítása
  • Saját osztály készítése
  • A két osztály kompatibilitásának biztosítása, interfészek megvalósítása
Saját események készítése
  • Delegáltak megismerése
    • Singlecast, Multicast
  • Event megismerése
  • Saját események felhasználási területei
DLL (Dynamic Link Library)
  • DLL készítése
  • Használata
  • Használatának előnyei
LINQ kifejezések használata
  • Megismerkedés a Lambda kifejezésekkel
  • Linq kifejezések futtatása Lambda kifejezések segítségével
  • XML nyelv alapjai
  • Linq to XML használatának megismerése
Tervezési minták
  • Létrehozási minták
  • Szerkezeti minták
  • Viselkedési minták

Többszálú programok alapjai

  • A többszálúsítás felhasználása
  • async-await használata Visual C#-ban

Android fejlesztés

  • Bevezetés a Google Android világába
  • Activityk és Intentek
  • List-view-k és adapterek
  • Recyclerview
  • Háttérben futó alkalmazások
  • Android alkalmazás publikálásának lehetőségei
  • Google Maps használata
    • Navigáció lehetőségek, pozíció meghatározás lehetőségei
  • Érintési műveletek kezelése
    • Gesztusok kezelése

iOS fejlesztés

  • Bevezetés az Apple iOS világába
  • Designer felület használata felülettervezésre
  • TableView használata, szerkesztése
  • Navigációs lehetőségek
  • Háttérben futó alkalmazások
  • iOS alkalmazás publikálásának lehetőségei
  • Térképek és navigáció
    • Térképek testreszabása.
  • Érintési és gesztus műveletek kezelése

Xamarin.Forms alapú fejlesztés

  • Bevezetés az Xamarin.Forms-os mobil alkalmazások világába
  • XAML (eXtensible Application Markup Language) leírónyelv megismerése, a felülettervezés lehetőségei.
  • MVVM modell megismerése
  • Erőforrások és stílusok
  • Adatkötések
  • ListView használata, testreszabása.

Crossplatform mobil alkalmazások fejlesztése

  • Bevezetés a keresztplatformos mobil alkalmazásfejlesztésbe
  • Keresztplatformos webszervizek
  • Adatkezelés mobilon
  • Xamarin.Insights használata
  • Alkalmazás publikálása
  • Haladó megoldások keresztplatformos alkalmazásoknál
  • Memória kezelési technikák

Enterprise szolgáltatások a mobilalkalmazásokban

  • Helyi adatok biztonságossá tétele
  • Bevezetés az OAUTH-ba
  • OAuth használata Xamarin.Auth segítségével
  • Adat cache és szinkronizáció

Mobilalkalmazások tesztelése

  • Tesztelési irányelvek
  • Xamarin Unit alkalmazása
  • Tesztfelhő fogalma és használata
  • Bevezetés a Clabash tesztbe

A tanfolyamokat indítani a fentebb kiírt tervezett időpontokban megfelelő létszám esetén tudjuk, ennek hiányában a tervezett kezdési időpontot későbbi kezdésre módosítjuk.

Miért gyere hozzánk

Elmesélem, hogy miért jó nálunk tanulni

  • Türelmes, szakképzett oktatók

    Nem csak az oktatásban nagy tapasztalattal rendelkező tanároktól tanulhatsz, de a szakmájukban is kiváló szakemberek is, így naprakész tudással rendelkeznek az adott témakörökben.

  • Innovatív oktatás

    Sok iparágról elmondhatjuk, hogy gyorsan fejlődik, de a leggyorsabban az informatika. A Ruandernél ezért különös figyelmet fordítunk arra, hogy oktatóinktól a lehető legfrissebb, és legmagasabb minőségű tudást sajátíthasd el.

  • Profi eszközök

    Minden egyes tantermünkben modern eszközökkel találkozhatsz, amelyek teljes mértékig megfelelnek a kor követelményeinek. Továbbá a termek légkondicionáltak és minden tanulást segítő eszközzel felszereltek.

Gyakori kérdések a tanfolyammal kapcsolatban

  • Meddig lehet jelentkezni az adott tanfolyami időpontra?

    Az indulás előtt legkésőbb 1 héttel várjuk a jelentkezéseket. De ha sikerült eldöntened, hogy szeretnél részt venni a képzésen, akkor célszerű minél hamarabb leadni a jelentkezésed, mert előfordulhat, hogy betelik a csoport létszáma.

  • Mi történik, ha nem tudok részt venni egy órán? Hogyan tudom pótolni?

    Amennyiben van más futó tanfolyamunk, akkor ott pótolhatod, vagy az oktató elküldi mit vettek azon a napon, amikor nem voltál.

  • Van lehetőség részletfizetésre?

    Természetesen van lehetőség részletfizetésre. A mértéke az időbeosztástól függ. 1 hónapnál hosszabb tanfolyamoknál havi kamatmentes részletfizetésre van lehetőség.

  • Kapunk-e jegyzetet, tankönyvet?

    Elektronikusan letölthető jegyzeteket fogsz kapni. Ehhez a hozzáférést az első oktatási napon kapod meg. A jegyzetek díja benne van a képzés díjában.

  • Hogyan kell fizetni a részleteket?

    A havi részleteket minden hónap végig kell befizetni. Ezt megteheted az ügyfélszolgálatunkon készpénzben vagy bankkártyával, de ha szeretnéd, akkor választhatod az átutalást is.

  • Mennyire gyakorlatias a képzés?

    Gyakorlatorientált képzéseket tartunk, így könnyen el tudod sajátítani az ismereteket. Otthoni gyakorlás is ajánlott.

Itt vagyunk

Az Árpád-híd közelében vagyunk. Itt áll meg a 3-as metró, az 1-es villamos, illetve az alábbi buszok is: 26-os, 32-es, 34-es, 106-os. Az utcán parkolásra is van lehetőség, melynek a díja 175 Ft/óra.

Tanfolyam helyszíne

  • Címünk
    1139 Budapest,
    Frangepán utca 3. (1. emelet)
  • Ügyfélfogadás, beiratkozás
    H-Cs: 09:00-18:00
    Péntek: 09:00-16:00
    Szombat: 09:00-12:00
  • Telefonszámunk
    06-70-604-2060
    06-1-4500-110
  • E-mail címünk

Útvonal megtervezése

Útvonal

Add meg az indulási helyed és az utazási módot, majd nyomd meg az "Útvonal tervezés" gombot, hogy megtervezzük Neked az idejutást.